4 reaktioner till “Boknyheter i september

  1. Så många spännande böcker i höst, och jag som tänkte att det skulle bli tid för annat, hur jag nu kunde tänka det 😉 Råttkungen måste jag absolut läsa, Pascal Engman har verkligen lyckats få mig väldigt nyfiken på att läsa mer av honom. Men väldigt många av dina andra tips är också böcker jag bara måste läsa, trots att jag dragit ned på läsningen. Familjen Bridgerton måste jag till exempel läsa, särskilt som böckerna kommer att bli Netflixserie med start i vår.

    1. Eller hur, hur man än vrider och vänder på det är det ju så många man vill läsa. Tur att det kommer mörkare kvällar och en massa kassa tv-program, perfekt att lägga tiden på en bra bok då istället, tänker jag 😉

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.