20181204_223032_0000.png

Med mindre än en vecka kvar till julafton känns det som ett passande tema att lista vilka böcker vi önskar oss i julklapp. Så idag finns det all anledning att se till att familj och vänner spanar in era topplistor 😉

  1. Min historia – Michelle Obama –  självklart vill jag läsa om kvinnan som tidigare var USA: s första dam.
  2. Jag kommer hem till jul – Joanna Bolouri  – Årets julroman i pocket
  3. Trilogin om Lara Jean – Har jag hört mycket positivt om.
  4. Mot den glittrande snöns vid världen ände – Eowy Ivey – Låter som optimal vinterläsning.
  5. Ett presentkort så jag kan shoppa loss bland nya böcker som släpps i januari.

 

blur celebration christmas cookies
Photo by Pixabay on Pexels.com

21 reaktioner till “Veckans topplista v. 51 – Årets önskelista

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.