Den här veckan handlar topplistan om vilka böcker vi ser fram emot allra mest under hösten. Det behöver inte vara nya titlar, men eftersom det släpps en lång rad med riktigt hett efterlängtade böcker kommer min lista att handla om kommande böcker. Här är fem stycken som jag helt enkelt inte klarar mig utan:

veckans-topplista.jpg

 

29 reaktioner till “Veckans topplista v. 34 – Böcker jag ser fram emot i höst

  1. Dur har många som jag ser framemot, men jag ser även framemot dessa

    https://johannasdeckarhorna.wordpress.com/2018/08/21/veckans-topplista-v-34-bocker-jag-ser-fram-emot-i-host/

    Jag måste även få göra lite reklam för min egna utmaning ”Min bokresa” som jag startade på bloggen i söndags. Din förra veckas topplista gav mig lite inspiration. Inget tvång men det skulle vara kul att se om du och andra som brukar vara med på topplistan skulle vilja vara med i min ”resa” som jag startade i söndags.

    https://mittbokintresse.blogspot.com/2018/08/min-bokresa-1-introduktion.html

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.