veckans-topplista-e1500991790676

Den här veckan är det böcker som kryper under skinnet som gäller, temat för topp fem är psykologiska thrillers, just nu. Vad jag menar med just nu? Jo de fem senaste du läst och gillat, eller kanske fem som finns på att lästa-listan som lockar. Här kommer mina fem nervkittlande favoriter, just nu. (Sånt ändrar sig i takt med att jag läser fler, nya böcker)

  1. Svensk spänning utlovas i Och blomsten dö av Rebecka Edgren Aldén.
  2. Inget är vad det ser ut som i Hon som vakar av Caroline Eriksson.
  3. Hon som kom före av J. P. Delaney, en brittisk thriller där ett visst hur spelar huvudrollen.
  4. Andras döttrar av Amy Gentry. Tänk om din dotter försvann och kom tillbaka, men du vet inte säkert om det är rätt flicka?
  5. Avslutningsvis idag en bok jag har i min att läsa-hög: I djupt vatten av Paula Hawkins. Ser fram emot den!

30 reaktioner till “Veckans topplista v.39 – Psykologiska thrillers just nu

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.