Veckans topplista v. 35 – Böcker att se fram emot i höst

Temat denna vecka är brett och nästan gränslöst, det handlar nämligen om topp fem böcker jag ser fram emot att läsa i höst. Gamla, nya eller ännu ej utkomna, vilka ser ni mest fram emot att läsa? Jag tycker det är knepigt att begränsa mig eftersom det finns så många som lockar, vilket väl får betraktas som ett angenämt problem. Här är mina fem som toppar just nu.

43 reaktioner på ”Veckans topplista v. 35 – Böcker att se fram emot i höst

  1. Pingback: Veckans topplista- böcker jag ser fram emot i höst – BOKHYLLAN I PEPPARKAKSHUSET

  2. Pingback: Veckans topplista v 35: Böcker att se fram emot i höst – TinaO

  3. Pingback: Veckans topplista | Cinnamon Books

  4. Pingback: Veckans topplista om längtböcker – Fiktiviteter

  5. Pingback: Veckans topplista – höstläsning – Tant Augustas tekopp

  6. Pingback: Veckans topplista: 5 böcker jag ser fram emot att läsa i höst | Så här blir det när Sandra Jönsson får skriva om vad hon vill

Kommentera

