Idag skriver Annika:

här i påsktider gör vi det enkelt så att alla som vill hinner ut i solen (om den behagar titta fram): vad ska ni läsa i påsk?

A, Sol? Hur tänker Annika då? Jag har det som Orup, bara regn hos mig… Men det kommer ju fler dagar i påsk, kanske den får lust att lysa lite då.

B, Idag ska jag försöka läsa ut Ett förbud mot mord av Louise Penny. Sen börjar jag på Anna Janssons senaste bok om Maria Wern: Rädslans fångar.

image

Glad påsk allihopa!

image

22 reaktioner till “Bokbloggsjerka 25-28 mars

  1. Nej, det är inte alls regn bara hos dig. Just nu är det i och för sig uppehåll. I morgon ser det ut som att det kanske kommer någon solglimt.

  2. Fina påskdeckare! Dock har jag ännu inte läst en enda bok av Anna Jansson! Men Louise Penny är en favorit hos mig! Glad påsk!

  3. Mycket mord i påsk för dig. 😉 Det där måste bli den fjärde Gamache? Har blandade känslor inför Anna Janssons deckare, men är nyfiken på den föregående (Alla kan se dig). Önskar dig en Glad Påsk mellan de fiktiva morden. 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.