Idag frågar Annika:

Vilken är din favorit när det gäller ljudböcker (bok, uppläsare eller både och)?

Det blir ett kort svar, för jag lyssnar aldrig på ljudböcker. Alltså har jag inga tips att komma med. Vid något enstaka tillfälle har jag prövat att lyssna på någon bok som lästs in som radioföljetong för P1, men det rann ut i sanden.

Trevlig helg allihopa!

22 reaktioner till “Bokbloggsjerka 11-14 mars

  1. För mig är ljudböcker räddningen många gånger. Men ”riktiga” böcker är alltid bäst. Trevlig helg!

  2. Jag lyssnar inte heller på ljudböcker. För mig så är det så mycket lättare att minnas händelser och personer om jag får läsa 🙂

  3. Funderar på om man kan lära upp sig att lyssna på ljudböcker så att man kan göra det samtidigt som man gör annat. I nuläget är jag som du, blir inga ljudböcker alls.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.