Enligt O jubilerar. Detta ska firas, och det gör Linda genom att lotta ut ett presentkort hos Glansholms bokhandel (f d Fritz Ståhl). Titta in hos henne och gör som jag, ta chansen att vinna! Det enda som behövs är hjälp med att sprida tävlingen och tips på vad för bok man är sugen på att köpa om man skulle vinna. Själv tror jag det skulle bli någon av de jag nämnde i gårdagens inlägg om augustis utgivning. Till den listan kan läggas Siri Hustvedt som nominerats till Man Booker Prize för den bok som kommer på svenska i höst. Jag har nämligen inte läst något av henne än.

2 reaktioner till “Utlottning hos Enligt O

  1. Jag kan verkligen rekommendera Sorgesång eller Sommaren utan män som förstaläsning av Hustvedt, Vad jag älskade är också riktigt bra! Faktiskt bäst av dem alla när jag tänker rätt på det.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.