Pocketnyheter i mars

Det finns en hel massa spännande att läsa i pocketformat just nu, och här är ett urval av alla de titlar som utkommit under februari och mars. Jag har redan läst flertalet av dem, men det finns några jag fortfarande har att se fram emot, t ex Kate Morton och Jojo Moyes böcker. Vilka är dina favoriter att tipsa om eller som du ser fram emot att läsa? Lämna en kommentar och berätta! Jag vill tipsa lite extra om titlarna av Håkan Nesser, Emelie Schepp och Mattias Edvardsson.

10 comments

  1. Fem böcker i ditt kollage som jag har stående i bokhyllorna för att läsas. Mest nyfiken är jag på Min Europeiska familj, men jag tror att det blir Lilla Bokhandeln i Paris som jag läser först.

  2. Emelie Schepps böcker är kanonbra, så dem rekommenderar jag varmt för den som vill ha tips på litterär spänning. Jojo Moyes bok har jag inte läst, så den kanske jag införskaffar. Lisa Bjurwald är jag nyfiken på.

Kommentera

