Boknyheter i mars

Bara några dagar kvar av februari, och det är dags att spana på de titlar som utkommer i mars. Det blir en vårflod av böcker, och här är ett urval av dem.

9 reaktioner på ”Boknyheter i mars

  1. Vi har visst riktat in oss på samma böcker i flera fall, men sedan såg jag ett par till (förstås) som jag också vill läsa 🙂 Jag har inte läst någon Arne Dahl, men har Utmarker här hemma. Jag har sett alla filmerna, men de var ju så otroligt hemska, litet i onödan tyckte jag. Jag är rädd att böckerna är likadana. Vi får se om jag hinner läsa Utmarker, i så fall kanske jag ger mig på Inland också, som ju är uppföljaren.

Kommentera

