Nu är jag tillbaka!

Inledningen på hösten har varit trist, all koncentration försvann med tandvärk och dålig nattsömn. För att toppa det hela blev en nära anhörig akut sjuk förra veckan, med all oro det innebär. Nu börjar saker och ting dock ordna upp sig, patienten är snart utskriven och jag börjar återfå energin igen. Jag känner fortfarande av tanden och det är tydligen fortfarande mystiskt varför det är så, men det är i alla fall betydligt bättre. Så nu återupptar jag bokbloggandet igen, om än kanske inte på full fart nu i början, för det har varit både tråkigt och tomt att det har behövt ligga nere. Jag har en del inlägg på lut och böcker att recensera, och först ut är spaningen på oktober månads nya boksläpp! Alla ni som väntar på att jag ska recensera just er bok, det kommer, jag lovar.

Jag vill också passa på att tacka för alla vänliga kommentarer och uppmuntrande ord, både här och på Instagram och Facebook!

28 comments

  1. Fint att du är tillbaka! Jag har saknat dina inlägg för din blogg är en av få VÄLSKRIVNA som jag läser!
    Men var rädd om dig och ta inte på dig för mycket nu.

Kommentera

