Uncategorized

Favoriter i repris

Under de drygt två år som den här bokbloggen har existerat har jag skrivit en bit över 300 bokrecensioner. Självklart är det så att jag inte kan minnas allt jag har läst, men de flesta böcker har lämnat något slags minne efter sig. Så finns det de som ännu lyser klart och där minnets glöd inte har falnat, det finns de som har fått oförtjänt lite uppmärksamhet och de som gör comeback under 2016 i pocketformat. Under sommaren tänkte jag därför skicka ett gäng recensioner i repris. Har man redan läst vad jag tyckte om den här boken får man kanske en påminnelse, men förhoppningsvis kanske man också hittar någon bok som man själv har missat. Sommaren kommer även att bjuda på nya recensioner av nylästa böcker även fortsättningsvis, men eftersom fokus oftast ligger på det helt färska kan det vara roligt att även bereda plats för det något äldre. Väl mött!

Kommentera

