Uncategorized

Bokbloggsjerka 20-23 maj

Annika tvingar oss idag att välja:
Att bara få läsa en bok per år eller att få läsa så mycket du vill men aldrig avsluta böckerna?

Båda alternativen är ju helt uppåt väggarna. Jag kan inte välja det första, för en bok liksom, den kan ju ta slut på en dag om jag har flyt och den inte är i tegelstensformat. Vad ska jag då göra de övriga 364 dygnen? Så jag måste välja alternativ två, och så får jag väl fantisera ihop ett eget slut på varje bok.

Önskar alla bokvänner en fin helg, och imorgon skriver jag recension på Ann Rosmans nya bok Vågspel och så kommer det en intervju med författaren. Det får ni inte missa! 

32 thoughts on “Bokbloggsjerka 20-23 maj

  1. Även om vi inte är överens om bästa alternativet så kan vi nog vara eniga om att vi hoppas att vi aldrig behöver välja 🙂

  2. Är förvånad över hur många som tycker som du, då jag själv skulle bli tokig av att inte få slutet. Trevlig helg!

  3. Fantisera ihop slut låter som en bra grej! Jag valde också alternativ två, läsa bara en bok om året nej det klarar jag inte, men ingen av alternativen är någon egentlig hit…

  4. Jag valde en bok per år, men tänk om den är dålig? Då vill jag ju inte läsa ut den. Ja, det var verkligen en pest eller kolera-fråga den här veckan!

Kommentera

