Boknyheter i maj

April månad lider mot sitt slut och det har blivit dags att spana på vilka böcker som utkommer i maj. Det är många, och här är ett gäng jag är nyfiken på.

Har du någon hett efterlängtad bok som släpps i maj att tipsa om?

19 reaktioner på ”Boknyheter i maj

  1. Jag har massor av böcker som redan väntar, jag vet inte hur jag skall hinna med att läsa allt jag vill. Jag läste ju Springfloden nyss, och måste hinna läsa Börjlinds två uppföljare innan deras fjärde bok kommer i augusti… Så många böcker, så litet tid… 🙂

  2. Marri Jungstedt, Sofie Sarenbrant, Emelie Schepp och Catrin Ormestad är böcker som jag vill läsa. Frågan är bara vad jag ska hitta tiden?!

Kommentera

