Bokbloggsjerka 22-25 april

Dags för frågestund med Annika, och idag skriver hon såhär:

Vad är du mest sugen på att läsa just nu (oavsett om du har boken/novellen/dikten/etc. i din ägo eller ej).

Ja, det är väl som vanligt – en hel rad böcker som jag skulle vilja kasta mig över samtidigt. Men det går ju inte. Två sticker dock ut lite extra i mängden, LEONA: Alla medel tillåtna av Jenny Rogneby och Oanade konsekvenser av Elizabeth George. Lyckligtvis ligger båda i min att läsa-hög! Och NEJ, jag kan omöjligen nämna bara en enda bok…

I maj kommer makalöst många spännande titlar, mer om det vid ett senare tillfälle. Bland dem finns också några böcker jag ser fram emot väldigt mycket; nämligen de här:

Trevlig helg, och med förhoppning om mycket tid till läsning!

35 comments

  1. Elizabeth George är alltid en favorit! 🙂 Jag har fortfarande inte lyckats läsa Emelie Schepp – men inte för att jag inte vill, något kommer alltid emellan! Jag vet att jag kommer att älska böckerna när jag väl kommer igång!

  2. Oanade konsekvenser och Huset vid sjön vill jag läsa. Och Georges bok har alltså redan kommit ut, höll visst på att missa det. Tack för påminnelsen! 🙂

  3. Elizabeth George läste jag en del på 90-talet/början av 00-talet men har sedan helt tappat bort hennes författarskap. TV-serien finns ju men den är verkligen inte alls samma sak.

Kommentera

