Nyutgåvor av Tamara McKinleys böcker

 

I dagarna släpps de här fina nyutgåvorna av Tamara McKinleys trilogi om nybyggarna i Australien. Har du ännu inte läst dem så passa på nu!

11 reaktioner på ”Nyutgåvor av Tamara McKinleys böcker

  1. Jag tror inte jag har läst något av Tamara McKinley, men om jag inte minns alldeles fel så ligger det någon bok i en påse i garderoben. Förstår egentligen inte varför jag inte har plockat upp dem. Jag bytte till mig dem på jobbet, i bokbytarhyllan, men det är lite som att om jag inte plockar upp dem så finns de inte 🙂

      1. De ställdes där i väntan på ett nytt år (har jag för mig) för att det inte skulle bli så många nya (kalla det fusk om du vill ;)) men de har bara blivit stående där. Nu minns jag inte ens vilka det är 🙂

Kommentera

