Påskläsning – summering

eggs-wallpaper-1366x768 (1) kopiera

Mias bokhörna bjöd in till tävling, att läsa så mycket som möjligt i påsk. Jag läste först ut Skuggorna vänder tillbaka av Olivier Truc. Sedan läste jag hela Ett förbud mot mord av Louise Penny. Slutligen hann jag med 134 sidor i Rädslans fångar av Anna Jansson. Summan blev då 608 sidor under tävlingsperioden.

Jag hade nog trott att jag skulle hinna läsa lite mera, men är ändå nöjd. Det var roligt att delta, även om det inte slogs några nya rekord precis.

10 comments

  1. Du sammanfattade det ungefär som jag skulle ha kunnat gjort själv! Jag läste ungefär som du, 620, sidor. Men som du skriver så måste vi vara nöjda! 😀 Det var roligt och det var huvudsaken! Och det blev ju ändå en hel del läst! Hoppas att det var läsvärda böcker! 😀 Bra jobbat! 😀

Kommentera

