Påskläsning – uppdatering

eggs-wallpaper-1366x768 (1) kopiera

Det är redan den femte dagen på Mias påskläsningstävling, och det går väl inte så där alldeles jättefort framåt här hos mig. Här är vad jag har läst hittills:

  • Onsdag: 95 sidor i Skuggorna vänder tillbaka.
  • Torsdag-Fredag: 296 sidor i Ett förbud mot mord.
  • Påskafton: Exakt 0 sidor.
  • Summa hittills: 391 sidor

Nu får jag lägga på en rem, men eftersom det mest intensiva påskfirandet nu har lagt sig och man kan fortsätta äta på all mat som skulle förberedas innan helgen blir det kanske lite mera tid. Först måste jag se till att läsa ut Ett förbud mot mord, och sedan blir det Anna Janssons Rädslans fångar (som jag kanske har nämnt sisådär 100 gånger redan…) Idag lyser dock solen så det kan gå så man måste gå ut lite också. Och ute finns det en massa jobb som väntar, buskar att klippa och träd att beskära… Vi får helt enkelt se hur dagen utvecklar sig läsmässigt.

One comment

  1. Å! Rädslans fångar har jag just beställt till mig själv liksom Grebe & Träffs senaste. Behöver ju göra ett par paket till mig själv nästa månad. 😉

Kommentera

