Påskläsning med Mia

eggs-wallpaper-1366x768 (1) kopiera

Mia bjuder in till en lästävling i påsk. Reglerna och hur man anmäler sig hittar ni inne hos Mias bokhörna. Den som läser flest sidor vinner ett hemligt pris. Så kan man ju göra som jag också, mest delta för att det är roligt och kanske kan sporra till att läsa några extra sidor mellan all mat och godis.

Parallellt kör jag ju också vidare med Ta kontroll över bokhyllan, men ingenting hindrar att man kombinerar dessa två tävlingar som jag ser det.

Fem böcker på sex dagar, det kommer jag ju inte hinna läsa. Men eftersom jag som vanligt inte riktigt kan bestämma mig är det dessa jag väljer emellan. Renodlad påskkrim:

DSC_0019.JPG

Skynda er nu att anmäla er till påskens roligaste tävling!

11 comments

  1. Av någon underlig anledning så brukar det bli mindre läst på helger än vad det blir annars, så jag hoppar denna. Men det låter kul 🙂

Kommentera

