Pocketnyheter i mars

Mars månad bjuder på många fina pocketnyheter. Här är några av mina favoriter bland dem som kommer i nytt, behändigt format:

Men det kommer ju fler ändå, och här är ytterligare två som jag har läst. Recensioner finns att hitta genom att söka på titeln i sökrutan i vänstermenyn.

Det släpps också ovanligt många titlar i pocket som jag är nyfiken på men inte har läst än. En del står i bokhyllan, andra kanske flyttar in vid tillfälle. Här är de jag funderar på att läsa, har ni några favoriter bland dem? Före dig läser jag faktiskt just nu som e-bok.

9 comments

  1. Hej Johanna! Det är underbart med alla nya pocket, men vad gör man när bokhyllorna svämmar över hemma och det inte finns några väggar kvar att sätta upp nya? Rensar du ut ibland?
    Hälsningar Eva

    1. Ja, när bokhyllorna är fyllda till bredden med dubbla rader brukar det bli en storstädning för min del där jag tar en allvarlig funderare över om jag tror att jag kommer vilja läsa boken någon mer gång, eller om jag av andra skäl gärna vill ha den kvar. Det brukar alltid finnas några man kanske trots allt kan skänka bort, men det är lite sorgligt att göra sig av med böcker.

  2. Sofie Sarenbrandt står på min inköpslista och dessutom är hon ju svensk, så… Den skulle passa bra nu i mars! 😉
    Jojo Moyes finns också på listan, men får vänta till april när jag ska läsa brittiska författare. 😛

  3. Jag var inte helt säker på om jag skulle våga läsa det här inlägget… men det gick faktiskt bra. De (flesta) jag är intresserad av har jag redan 🙂

Kommentera

