Julläsning 15-16: Summering

Nu är glada julen slut, slut, slut… och så är också Julläsningen hos Mias bokhörna.

Här är vad jag har läst sedan förra uppdateringen:

Snövit ska dö 434 sidor. Det blå mellan himmel och hav 323 sidor.

Jag har också läst ut Åren i Paris 290 sidor, Då tänker jag på Sigrid 255 sidor, och läst 55 sidor i Hundra omistliga ting.

Totalt har jag under Julläsning 15-16 som pågått den 19 dec-12 jan läst ut 7 böcker och det gav 2961 sidor.

Jag läste inte exakt de böcker jag hade planerat, och det är oklart om utmaningen fick mig att läsa mer än jag annars skulle ha gjort, men roligt har det varit – så tack Mias bokhörna för att du arrangerade det här läsmaratonet!

11 comments

  1. Ja, jag har fått en helt ny syn på vad det innebär att läsa böcker 🙂 Jag känner mig som en novis i sammanhanget. Jag läser just nu JojoMoyes ”Etthundra mil” någon timme innan jag somnar och ”Genier” på strötider, som under tiden jag äter lunch. Men att hinna med fler än de två böckerna på en månad, det förstår jag inte hur det skall gå till 😮 Mitt mål är dock blygsamma 20 böcker under året, ungefär vad många av er andra läser på en månad 🙂 Ha en fin dag!

Kommentera

