Julläsning 15-16: Uppdatering 2

Det är dags för en andra uppdatering i Mias julläsningsmaraton. Sedan sist har jag läst ut den här boken:

980

Första delen i en historisk äventyrstrilogi om en skotsk kung, Robert the Bruce. Revolt gav 520 sidor (och i pocketboken var det dessutom fråga om text som mest liknade fluglort).

Jag slalomläser, och har kommit 100 sidor in i denna:

9789174293845_200_aren-i-paris_pocket

Det ger 620 sidor denna period, och adderar man det till de 984 sidor jag hade sedan tidigare har jag nu läst 1604 sidor totalt i den här utmaningen.

När Åren i Paris är utläst fortsätter jag med de här (tror jag ;-))

9 comments

Kommentera

