Uncategorized

Nytt i bokhyllan – julspecial

Först och främst, några recensionsexemplar som jag inte visar upp ännu som kom i slutet av förra månaden. Två är dock redan lästa och recenserade.

IMG_20151123_154650

Dagarna före jul hade tomten varit och praktiserat på bokförlag. Det kom två oväntade men mycket fina paket som innehöll det på bilden nedan. Bilden blev lite knasig, men titeln på den mittersta boken av Carina Bergfeldt är Fotografiet.

DSC_0603

Så kom också en julhälsning från Albert Bonniers förlag, Snövit ska du dö, och i tomtens säck fanns fyra pocketböcker jag önskat mig.

DSC_0605

Tack Tomten, och tack alla snälla förlag.

14 thoughts on “Nytt i bokhyllan – julspecial

  1. Lyckos dig som fick böcker i julklapp. Till mig kom tomten inte med böcker. Jag gav dock en böcker i julklapp, så det finns några nya i hemmet i alla fall som jag skulle kunna tänka mig att läsa. Lillsonen läste lite i sin bok redan fem minuter efter han hade öppnat det. 😉

Kommentera

