Mina läsutmaningar – så gick det

Enligt O arrangerade Boktolvan som går ut på att läsa 12 nya författare under året. Jag valde ur listan nedan, och det gick väl sådär.  Jag läste bara 6 författare som stod med på listan. Lite missvisande är det dock, för jag har nog läst nästan 70 för mig nya författare under året. Bara inte just de jag hade listat här. Det var första året jag deltog i Boktolvan, men om den arrangeras fler gånger kommer jag absolut att haka på igen!


 

 

Mias Bokhörna arrangerade under året Spänningsutmaningen. Varje månad läste man en bok inom någon genre som kan räknas som spänning. Den här läsutmaningen har gått bra och här är böckerna jag har läst under året. Tack Mia för en kul utmaning!

2 reaktioner på ”Mina läsutmaningar – så gick det

  1. Riktigt så många som 70 nya författare har jag nog inte läst i år, men det brukar bli betydligt fler än tolv 🙂 Jag brukar bara lista tolv stycken till boktolvan, så har jag inte så många att välja bland 🙂

Kommentera

