Uncategorized

Julläsning hos Mias bokhörna

Mias bokhörna bjuder in till julläsning, och jag tycker absolut att ni ska klicka er in till henne och anmäla er!

19 dec – 12 jan läser vi så mycket vi kan, men hur mycket det blir är såklart individuellt och man bestämmer själv hur man sätter sina mål. Läs mer hos Mia. En vinnare kommer att koras, men själv deltar jag för att det kommer bli kul, inte för att jag tror att jag kommer hinna läsa rekordmycket.

Inom kort kommer mitt inlägg där jag presenterar min planerade läsning. Jag kommer nog inte bestämma så många böcker, utan sätter ett litet nätt mål som jag vet att jag klarar. Så kan jag plussa på med fler, t ex när jag vet vad tomten har i sin säck 😉

Vill du vara med, anmäl dig hos Mia senast fredag den 18 dec. 

Kommentera

