Top Ten Tuesday

toptentuesday

Veckans tema: Top Ten New-To-Me Favorite Authors I Read For The First Time In 2015

Tio nya favoritförfattare alltså, det kommer att bli trångt på min lista, för året har bjudit på många fina, nya författarbekantskaper! Jag har läst 66 böcker av för mig nya författare (och ändå inte klarat min Boktolva!). Många gav mersmak. Här är de tio största favoriterna, utan inbördes ordning.

  1. Carina Bergfeldt
  2. Jessie Burton
  3. Emelie Schepp
  4. Christina Baker Kline
  5. Liane Moriarty
  6. Lena Einhorn
  7. Christina Baker Kline
  8. Suzanna Dilber
  9. Rebecka Edgren Aldén
  10. Sara Larsson
9 comments

  1. Jag har faktiskt inte läst någon av dessa 😮 Till mitt försvar vill jag säga att jag i alla fall har böcker av Schepp, Bergfeldt och Larsson 🙂

Kommentera

