Helgens läsning

image

I första hand ska jag läsa ut fantastiska Små svarta lögner av Sharon Bolton. Passar ju utmärkt när det är Black Friday och allt. Inte otroligt att jag förirrar mig in och köper något från nån nätbokhandel idag för övrigt…

image

Med advents- och julstöket är jag som synes på god väg. Lite mera fix på det temat blir det nog i helgen. Om det blir tid till det hoppas jag hinna läsa ytterligare en bit i Masja av Carola Hansson, och helst även påbörja Eld och djupa vatten av Grebe & Träff. Jag ska också fixa lite med Julkalendern till bloggen, blir du nyfiken så kolla i sidomenyn, och även fixa en liten enkät om decemberläsning som någon kanske vill svara på framöver. Eventuellt.

Vad gör du, och vad läser du i helgen? 🙂

13 comments

  1. Jag har redan förirrat mig in på ett par nätbutiker. På en har jag redan handlat, på den andra ligger en del godsaker i kundvagnen och gottar till sig 🙂

    Det blir nog inte så mycket läsning för mig i helgen, i första hand ska jag i alla fall läsa ut Demonologi för nybörjare och det kommer nog att ske i dag. Sedan ska jag börja på Två soldater av Roslund & Hellström. Men det tar emot. Den är så tjoooooooooock…

  2. Läser för tillfället Jojo Moyes ”Sophies historia”. Något seg i början men har kommit in i den bra nu, så det flyter på.
    Annars har jag nyss lyckats lägga en ny beställning av böcker. Ska bli kul att se om min omgivning blir lika glad för böcker i julklapp som jag…? 🙂

  3. För mig blir det inte så mycket läst, eller lyssnat, den här helgen för jag har besök av efterlängtade vänner. Igår lyssnade jag klart på Off shore av Aino Trosell. Vilken bra bok!

Kommentera

