Tillfälligt avbrott

Nu är det Bokmässa i Göteborg och hela bokbloggarvärlden verkar vara där. Utom jag. Nåja, jag vet att det är flera andra som också är kvar hemma i helgen, och jag sörjer inte särskilt mycket egentligen. Istället önskar jag alla er som är på mässan (och er andra också såklart) en riktigt trevlig helg!

Istället tänkte jag unna mig en helg med bloggledigt och det blir därför tyst ett par dagar här. Jag rycker ur kontakten och ägnar mig åt att läsa och förtränger alla bilder från Bokmässan som trots allt skulle kunna väcka den där lilla gnuttan avundsjuka. På måndag är jag tillbaka som vanligt med något bokrelaterat inlägg. Ha det fint till dess alla bokvänner!

19 comments

  1. Hos mig sätter orken käpparna i hjulen även i år. Men jag är inte ledsen för det. Skall ägna mig åt läsning och kika på lite direktsändningar från Bokmässan på UR play. Sen sätter jag mig säker och målar också. Har köpt ett par fina målarböcker och nya fina pennor idag.

  2. Jag äter middag med bokbloggarna imorgon kväll och så blir det mässan på lördag. Blir garanterat kul, men just nu är jag trött efter en veckas tågstrul t o r jobbet och skulle helst bara vilja sova. Tur jag har bokat hotellrum och slipper åka hem till skövde imorgon kväll!

  3. Jag är inte heller på mässan, men den står på min bucket list. Nä, jag började ju nytt jobb i torsdags och jag är helt slut. Det blir läsning och boksignering och besök på gammal arbetsplats i helgen, tror jag. Bara softa.

    Ha en go helg och välkommen tillbaka på måndag!

Kommentera

