Uncategorized

Nu gör jag om igen!

Bloggen har fått nytt utseende! Det blev en höstlig look som enkelt kan förvandlas till vintrig med en annan bakgrund. Det förra utseendet var mest en tillfällig lösning efter att alla mina personliga inställningar försvann i somras. Nu har jag tagit mig tid att fixa sidan lite extra. Jag hoppas att ni som läser är nöjda med resultatet och tycker att bloggen är fräsch och lättillgänglig. Den är nu även mobil- och surfplatteanpassad.

Jag önskar er alla en trevlig höst och hoppas att ni vill fortsätta följa Johannas deckarhörna!

17 thoughts on “Nu gör jag om igen!

Kommentera

