Friday Reads

image

Solen skiner och det kommer nog att bli en av sommarens finaste dagar. Därför ska jag bara läsa och lata mig idag. Helgens läsning blir Feberfågel av Maria Nygren och De öde fälten av Elly Griffiths som ligger på läsplattan. Kanske hinner jag börja på Sudden death av Anne & Even Holt också. Vad läser ni i helgen?

14 reaktioner på ”Friday Reads

  1. Feberfågel är jag lite nyfiken på. Kanske får ta och läsa den framöver.
    Själv håller jag på med Den store Gatsby av F. Scott Fitzgerald. Blir jag klar med den så börjar jag nog på Lång väg hem av Eva Dolan.

Kommentera

