Ett livstecken

Jag har inte gått upp i rök även om bloggen inte har fått så mycket uppmärksamhet från min sida den sista veckan. Läsningen har inte heller gått något vidare eftersom hemmet har invaderats av en pratsjuk farbror de senaste dagarna. Han är geolog, så nu kommer jag drömma mardrömmar om stenar och grus. Inget läst = inte så mycket att blogga om. Men idag hoppas jag att friden som lägrat sig nu när gästen har åkt ska leda till att man kan få läsa i lugn och ro. Jag håller på med Skuggan av ett år av Hannah Richell. Några nya böcker har också landat i postlådan under veckan, nedan syns nytillskotten.

DSC_0504

11 comments

  1. Elizabeth Haynes är jag lite nyfiken på, en av hennes andra böcker har hittat hem till mig och vad det verkar så bör den passa mig 🙂

Kommentera

