Läs-a-lot 2015

Kommande vecka måndag den 6 juli – söndag 12 juli anordnar Nellons bokblogg och Bokparadiset ett läsmaraton, en så kallad läs-a-lot. Man ska helt enkelt läsa så mycket man mäktar med. Regler och info om hur man anmäler sig (sista dagen idag?) hittar ni om ni klickar på länkarna till deras sidor.

Jag tänkte anmäla mig, men jag har inget bestämt mål uppsatt. Jag ska helt enkelt läsa så mycket jag kan, och kanske lyckas jag pricka någon av tjejernas lässpurter också. Böcker väljer jag ur högen nedan, den är rejält tilltagen och även om jag inte kommer att läsa alla böckerna vill jag ha några att välja emellan. Högst upp tronar också läsplattan, och kanske blir det någon bok läst som finns på den också.

DSC_0396

16 comments

  1. Jag tänkte anmäla mig till det men sen ångrade jag mig. Bli bara stressad av sånt och vill ta läsningen som den kommer. Men det är alltid kul att följa er som deltar för att se hur mycket ni får läst!

  2. Jag funderar alltid på om jag ska vara med på sådana här grejer, men jag tycker jag alltid läser så mycket jag mäktar med 🙂

  3. Härlig hög att välja mellan 🙂 jag hade gärna velat vara med men jobbar tre veckor till, så mycket på jobbet nu så det blir bara stress att vara med men nästa gång så 🙂

Kommentera

