Sommartider på Johannas deckarhörna

IMG_20150611_123108

Nu är det sommar. En härlig tid som förhoppningsvis kommer innebära att man kan vara ute mycket i solen och läsa en massa härliga böcker. Det är också en tid när det kan vara skönt att minimera antalet måsten. Bloggen är inget måste, utan ett kärt besvär, men under sommaren kanske jag inte kommer bjuda på lika många inlägg som vanligt. Det kommer helt klart att komma en hel del recensioner och även annat, men det kanske inte blir dagligen.

Tusen tack till alla er som läser och kommenterar, jag hoppas att ni vill fortsätta med det även framöver!

Idag kommer jag bänka mig för att se på bröllopet mellan Prins Carl Philip och Sofia Hellqvist. Jag hoppas de, och alla andra som gifter sig, får en fantastisk dag och blir mycket lyckliga framöver.

 150612+KFAM+välkomstmiddag+02+Foto+Stella+Pictures

Foto: Stella Pictures – Från Kungahusets hemsida.

KS-ext-Lejonbacken-foto-Dick-Norberg-stl-718-284

10 reaktioner på ”Sommartider på Johannas deckarhörna

Kommentera

