Top Ten Tuesday

toptentuesday

Veckans tema: Ten Books I Will Probably Never Read

  1. En dag – David Nicholls
  2. Vi, de drunknade – Carsten Jensen
  3. Sömngångerskan – Essie Fox
  4. Hjärtekrossaren – Julie Garwood
  5. I mullbärsträdets skugga – John Grisham
  6. Falskspel – Philip Kerr
  7. Kvinnan han älskade – Dorothy Koomson
  8. Berlin: En stads historia – Folke Schimanski
  9. Vackra lögner – Lisa Unger
  10. Oskuldens tid – Edith Warton

Alla dessa böcker ryms i min bokhylla, men i dagsläget är de inte särskilt högt uppe på min att läsa-lista. Men man ska aldrig säga aldrig, rätt som det är kanske jag läser dem.

6 comments

  1. Grisham har jag tagit lite paus från efter att ha läst ett par böcker som jag inte fastnade riktigt för. De två första som du nämner har jag funderat på att läsa men lusten växlar och jag vet inte om det blir av, men som du säger så kan det ju ändras. 😉

Kommentera

