Top Ten Tuesday – Nytt i bokhyllan

toptentuesday

Veckans tema: Ten Books You Recently Added To Your To-Be-Read List. Det finns många böcker på den och listan verkar hela tiden bli längre. Men så finns det ju två kategorier på min att läsa-lista, böcker jag har och böcker jag inte har men ändå vill läsa. Att de definitivt hamnar i min TBR är något som inträffar först när jag har dem i min hand. Därför blir det tio böcker som jag nyligen fått hem, och därmed en kombination av Top Ten Tuesday och Nytt i bokhyllan.

DSC_0263 DSC_0264

  1. Klara, färdiga, dö! Lars Forsberg (recex)
  2. Alla kan se dig – Anna Jansson (recex)
  3. Singöspionen – Gustafson & Kant (recex)
  4. Juvelskrinet – Jan Mårtenson (recex)
  5. Låna är silver, råna är guld – Catharina Ingelman-Sundberg (recex)
  6. Mios blues – Kristina Ohlsson (recex)
  7. Rovfåglarnas tid – Elisabet Nemert (bokreafynd)
  8. Tragedi på en lantkyrkogård – Maria Lang (bokreafynd)
  9. Rosor, kyssar och döden – Maria Lang (bokreafynd)
  10. Fågelburen – Lisa Jewell (bokreafynd)

DSC_0268

6 reaktioner på ”Top Ten Tuesday – Nytt i bokhyllan

    1. Det är väl det vanligaste, att man får e-böcker. Fast jag hade recenserat många såna åt Norstedts på raken nu så de kanske tyckte det kunde vara ok med en ”riktig” bok för en gångs skull 🙂

Kommentera

