Nytt i bokhyllan

Lite nya böcker har flyttat in. Vi börjar med resultatet av bokrean, den pågår ju dock mars månad ut så man vet aldrig vad som kan tillkomma…

DSC_0228

  • Från Holmes till Sherlock av Mattias Boström
  • Bröderna Sisters av Patrick DeWitt (egentligen inte till mig utan till en som gillar Vilda Västern. Inte omöjligt att jag läser den dock.)
  • Profeterna vid Evighetsfjorden av Kim Leine

Jämfört med tidigare års räder under bokrean får jag nog ändå tycka att jag uppfört mig lugnt och sansat i år.

DSC_0230

Så en drös med recensionsexemplar. Tusen tack för dem!

  • Livet enligt Fikry av Gabrielle Zevin (e-bok från Forum, men jag kom över ett exemplar mycket billigt på en rea, oklart vad den gjorde där, och valde att köpa den som fysisk bok pga det oemotståndliga priset.)
  • Toscana tur och retur av Åsa Hellberg (e-bok)
  • Lycke av Mikaela Bley
  • Agneta Horn av Karin Milles (e-bok)
  • Grottmannen av Jörn Lier Horst
  • De våra av Lars Andersson
  • Hemåt över isen av Gunilla Linn Persson (e-bok)

Vad jag gör framöver? Läser såklart!

10 reaktioner på ”Nytt i bokhyllan

  1. Härliga högar. Från Holmes till Sherlock har jag hemma och har faktiskt lagt fram i högen som skall läsas under april månad. Hoppas den är bra.

Kommentera

