Bokbloggsjerka 6-9 mars

Idag frågar Annika: Brukar du läsa dedikeringarna som brukar finnas i början eller slutet av böckerna? Vilken är i så fall den mest minnesvärda?

Svaret är nej. Inte avsiktligt. Visst händer det att jag kastar ett öga, men jag lägger det inte på minnet. Jag kan därför inte komma på en enda.

Ett kort svar idag alltså. Trevlig helg önskar jag alla läsare!

18 reaktioner på ”Bokbloggsjerka 6-9 mars

  1. Marie

    Hej,
    Den mest överraskande och skojigaste läste jag i J. Eriksson och H. Axlander Sundquists trilogi (börjar med Kråkflickan). Där står, längst bak;
    Tack till:
    Inte en jävel.

  2. Jag brukar ofta ögna igenom de, men jag brukar glömma de lika fort igen. Sen är det ju ofta bara en massa namn som bara betyder nåt för författaren.

Kommentera

