#Hyllvärmare 2015 – Uppdatering

Jag tänkte att det kunde vara dags att göra en uppdatering om hur det går med läsandet av hyllvärmare i Annas tävling Ta kontroll över bokhyllan.

Läsningen har gått ganska sakta eftersom Himlakroppar av Eleanor Catton hade så många sidor. Nu är dock både den och Märkta för livet av Emelie Schepp utlästa (recensioner kommer inom kort) och jag har totalt läst 6 st böcker den här månaden varav 100 % hyllvärmare. Den som vill läsa exakt vilka hittar dem under fliken Lästa böcker 2015.

Jag har hittills också hållit med ganska bra till de böcker jag planerade att läsa under månanden. Några har blivit utbytta eftersom de inte tilltalade mig för stunden, men målet att läsa 8 böcker känns som det är inom räckhåll med 9 dagar kvar av månaden.

Hur går det för er andra som deltar i tävlingen?

4 reaktioner på ”#Hyllvärmare 2015 – Uppdatering

  1. Wow, det går ju bra för dig. Själv satte jag bara fyra böcker som mål, Jag är nu på den fjärde och har hunnit snart halvvägs, så har jag tur så kanske jag hinner en till.

Kommentera

