Uncategorized

Födelsedagsutlottning hos CRM Nilsson

Birthday_Cake_Transparent_Clipart-381999552

C.R.M. Nilssons bokblogg fyller år och det firar hon med en tävling. Läs mer om regler och deltagande här. Priset är ett presentkort hos Adlibris på 100 kr och om jag skulle bli den lyckliga vinnaren skulle jag nog använda pengarna till att beställa hem Dött vatten av Ann Cleeves, försättningen på serien om Jimmy Perez och Shetlandsöarna. Boken släpps 24 februari.

9789100138639_200_dott-vatten

5 thoughts on “Födelsedagsutlottning hos CRM Nilsson

  1. Fort och fel…. (skruttans) Mina hjärtligaste gratulationen på födelsedagen till C.R.M. Nilssons bokblogg, kom inte med. Inte heller ett tack för tips. Givetvis kommer jag att följa rådet att investera i Ann Cleeves senaste. (Som jag kommer att shoppa oavsett vinst.)

Kommentera

