Uncategorized

Nytt i bokhyllan

DSC_0156

En hel massa trevliga böcker har flyttat in, nu igen, kanske ni tänker. Jo, men så är det att vara bokberoende. Jag ser jättemycket fram emot att läsa dem allihop och tackar de förlag som gett mig recensionsexemplar ödmjukast. Ovan syns:

  • Mordet på Orientexpressen av Agatha Christie
  • Monogram-morden av Sophie Hannah
  • Låt mig ta din hand av Tove Alsterdal
  • Lotus blues av Kristina Ohlsson
  • Fyrtio dagar utan skugga av Olivier Truc
  • Rosornas krig: Stormfågel av Conn Iggulden

Erik XIV, Prakt Drömmar Mörker av Herman Lindqvist borde också ha varit med på bild men den är både läst och recenserad så därför blev det inte så. Några e-böcker har jag fått från Bokförlaget Forum också:

9789137136486_200_sigrid 9789137137308_200_de-andras-hus 9789137143101_200_en-enda-natt

Så medan ni andra frossar i bokmässa vet ni vad jag gör, just det, jag är hemma och läser. För vad är väl en bal på slottet…

9 thoughts on “Nytt i bokhyllan

  1. Jag har aldrig varit på bokmässan, så jag kan inte jämföra, men att få hem böcker och veta att de ligger olästa och väntar på en, det är dom julafton och födelsedag samtidigt!

Kommentera

